loading...

سايت يار

براي يافتن بهترين ها در كنار شما هستيم

بازدید : 246
11 زمان : 1399:2

براي ديدن برخي از هزاران ها محصولات با كيفيت اي آلونك در زمينه دكوراسيون داخلي، مطلب زير را بخوانيد و براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت ما مراجعه كنيد.

تايل گچي روكش دار طرح كبري

تايل گچي روكش دار طرح كبري در e-alounak در برابر آتش و رطوبت مقاوم است به اين دليل مي باشد كه براي استفاده در حمام، دستشويي و آشپزخانه بسيار مناسب هستند. بخش توضيحات شما را با ويژگي هاي آن بيشتر آشنا خواهد كرد.
سقف هاي كاذب شبكه ساخته شده از تايل هاي گچي ساده امروزه مقبوليت فراواني يافته اند. سازه مورد نياز جهت اجراي زير سازي آن ها به طور مستقيم به سقف اصلي متصل مي گردند. در اجراي اين سازه از سپري هاي 3.60، 1.20 و 60 به همراه نبشي L25 استفاده مي شود.

ويژگي هاي اين محصول چيست؟

سقف شبكه يا آرمسترانگ كاذب به دليل سبكي وزن سازه هاي آن و همچنين استحكام بالاي آن، از ايمني بالايي در حين زمين لرزه برخوردار مي باشد. اتصالات آويز مورد استفاده در نصب اين سازه توسط ميخ و چاشني هيلتي به خوبي در سقف اصلي محكم مي شود. اين نوع آويز ها به راحتي وزن سقف را تحمل مي كنند. قبل از اجراي سازه مي بايست جنس سقف مشخص گردد تا بر اساس آن نسبت به انتخاب ميخ و چاشني مناسب اقدام گردد.

از اين مدل تايل در مكان هايي استفاده مي شود؟

سازه سقف كاذب شبكه يا كليك در بيشتر بنا هاي عمومي و سالن ها مورد استفاده معماران و مجريان دكوراسيون داخلي قرار مي گيرد. تجسم اجراي دكوراسيون داخلي بدون سقف شبكه كاذب مقدور نمي باشد. از اين سقف مي توان براي هر نوع كاربردي استفاده نمود. ضد حريق، آكوستيك، ضد رطوبت، ضد حشرات موذي و ... .
اين قابليت به دليل توسعه انواع تايل ها ممكن شده است. انواع تايل هاي مورد استفاده در سقف شبكه كاذب عبارتند از:

  1. 1. مدل گچي روكشدار.
  2. 2. گچي آكوستيك.
  3. 3. PVC.
  4. 4. سمانته.
  5. 5. طلق.
  6. 6. كامپوزيت.

گچبرگ 9.5 ميليمتر

گچبرگ كه در بين عام مردم به نام كناف نيز شناخته مي شود براي تزيين كردن در دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد. دو غاب گچ كه در آن ها افزودني هاي مخصوصي نيز به كار گرفته مي شوند در بين كاغذ هاي ويژه اي قرار داده مي شوند. بعد از طي مدت زمان معلوم كه خشك مي شوند، اقدام به برش دادن آن ها در ابعاد مختلف مي كنند و سپس به صورت هاي مناسبي آن ها را بسته بندي مي كنند.
وجود معادن عظيم و بزرگ گچ به توسعه اين صنعت در ايران كمك بسيار شاياني نموده است. اي آلونك كه يكي از برترين ها در ارائه اين انواع مي باشد، قصد دارد شما را با كاربرد هاي مختلف اين محصول كه در پيش روي شما وجود دارد، آشنا كند.

موارد استفاده و ويژگي بارز اين محصول چيست

  • جهت اجراي اين انواع گچبرگ در سقف ها و ديوار ها، اندازه و ضخامت هاي گوناگون و مختلفي را هنگام توليد براي آن در نظر مي گيرند.
  • از جمله مواردي كه منجر شده است كاربرد اين انواع از محصولات توسعه يابد، اين مي باشد كه به راحتي بر روي آن ها امكان رنگ آميزي و اجرا كردن ساير ديوارپوش ها وجود دارد. اين ويژگي از جمله مواردي مي باشد كه سبب شده طرفداران براي استفاده از آن ها روز به روز بيشتر شوند.

ديوار پوش PVC طرح آنتيك لايت

با توجه به اين كه ديوارپوش پي وي سي با تركيب ساير متريال هاي دكور جلوه زيباتري به بنا مي دهند لذا لازم است تا با ساير ديوار پوش ها نيز آشنا شويد. اين امر به شما كمك مي كند تا نتيجه بهتري از اين محصول بگيريد.

انواع ديوار پوش ها

  1. 1. ديوارپوش پي وي سي كامپوزيت: داراي تنوع زياد و رنگبندي هاي متنوع مي باشند. از طرح هاي پرفروش آن به طرح چوب و سنگ اشاره مي گردد. قيمت آن در مقايسه با ساير ديوار پوش ها بيشتر مي باشد. از معايب آن مي توان به سختي شستشو و نظافت آن اشاره نمود. استفاده از آن در مناطقي كه بيشتر در ديد مي باشد جلوه بسيار زيبايي به دكوراسيون منزل شما مي دهد. در صورت نياز به سهولت رنگ و پتينه كاري بر روي آن انجام مي شود و در برابر تابش نور خورشيد بسيار مقاوم است. در مقابل عبور صدا و گرما مقاومت خوبي داشته و در برابر رطوبت عايق مي باشد. توسط چسب مخصوص و يا پيچ و رولپلاك با زيرسازي و يا بدون زيرسازي به سهولت نصب مي گردد. در برابر ضربه مقاومت خوبي از خود نشان مي دهد.
  2. 2. نوع شيشه اي: از متريال هاي نوظهور در صنعت دكوراسيون داخلي محسوب مي گردد. به دليل زيبايي منحصر به فرد آن در تركيب با ساير مصالح دكوراسيوني محبوبيت زيادي كسب نموده است. داراي رنگ بندي و تنوع فراواني مي باشد. به راحتي ميتوان آن ها را شستشو داد. از مهمترين عيوب آن شكنندگي در برابر ضربه مي باشد.
  3. 3. مدل سه بعدي: ديوارپوش هاي سه بعدي با جنسهاي جوبي ( ام دي اف و اچ دي اف ) و پلاستيكي ( PVC ) توليد مي گردند. از روكش هاي مورد استفاده دراين محصولات مي توان روكش هاي MDF ، HDF و پي وي سي را نام برد. از ويژگي هاي مهم آن ضد رطوبت و ضد حشره بودن است. با نورپردازي جلوه بسيار زيبايي به محيط مي بخشد.
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 1060
  • بازدید کلی : 38535
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی